Handelsbetingelser - Alsik

Nedenfor finder du de vilkår og betingelser, som er gældende, når du handler hos Alsik A/S. Har du spørgsmål til nedenstående, hører vi meget gerne fra dig på telefon +45 74 20 30 00 eller mail [email protected].

Bestilling & betaling

Du skal være 18 år for at handle på www.togo.alsik.dk.

Alle priser på hjemmesiden er opgivet i danske kroner, og de er inklusiv moms.

Når du bestiller varer på www.togo.alsik.dk, skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og mail.

Du skal vælge afhentningstidspunkt, betalingsform og dernæst gennemføre betalingen. Herefter modtager du en ordrebekræftelse af din bestilling via mail. Beløbet trækkes fra din konto ved bestilling, da vi herefter igangsætter produktionen af din bestilling. Ved brug af Visa Debit eller Visa Electron bliver pengene reserveret af din bank, så snart ordren er gennemført.

Alsik A/S modtager betaling med Dankort/Visa-Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron, Mastercard og Maestro.

Alsik A/S krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.

Ved betaling opkræves intet gebyr.

Der opkræves ikke kortgebyr eller andre gebyrer i forbindelse med betalingerne.

Udlevering / afhentning

Onlinebestillinger skal afhentes på Alsiks adresse senest 60 min efter det aftalte tidspunkt. Tidspunktet vil fremgå af den ordrebekræftelse, som automatisk fremsendes pr. mail i forbindelse med onlinekøb www.togo.alsik.dk.

Særlige vilkår

Af hygiejnehensyn vil uafhentede onlinebestillinger (ved mere end 60 min forsinkelse) pga. fødevaresikkerhed blive kasseret på købers regning, og der vil altså ikke ske nogen form for tilbageførsel af allerede betalte beløb.

Ingen fortrydelsesret

Når du har afsluttet bestillingen og betalt, er aftalen endelig. Der er ingen fortrydelsesret på onlinebestilling af mad via www.togo.alsik.dk. Ifølge Forbrugeraftaleloven er online køb af fødevarer, drikkevarer og andre varer til husholdningens løbende forbrug ikke omfattet af fortrydelsesret.

Behandling af personoplysninger

Når du laver en bestilling hos os via www.togo.alsik.dk, indsamler og behandler vi dine personoplysninger. Behandlingen af personoplysninger i forbindelse med Alsik To Go-løsningen sker i overensstemmelse med Alsiks persondatapolitik, der er tilgængelig her.

Smileyrapport

Vores restaurant er naturligvis omfattet af Fødevarestyrelsens kontrolordning, bedre kendt som smileyordningen. Vores seneste Smile Rapport kan du se via dette link.
Ønsker du at klage over de fødevarer vi har leveret til dig i relation til fødevaresikkerhed, så kan du klage til Fødevarestyrelsen via dette link.

Oplysning om klagemuligheder

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos Alsik A/S,

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos Alsik A/S, kan du altid klage til os på [email protected] og vi vil snarest mulig behandle din klage.
Hvis du er forbruger, kan du også klage til Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme via dette link: www.hrt-ankenaevn.dk.
Du kan også vælge EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Klage kan indgives her. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse [email protected].

Virksomhedsoplysninger

Alsik A/S
Nørre Havnegade 21-25
DK-6400 Sønderborg

CVR: 37 38 96 09